Kom bladeren in mijn reisboek en volg mij tijdens mijn reis over de Camino de Santiago de Compostella

vrijdag 12 juni 2015

En ik ben vertrokken!

Beste lezers,

Vandaag ben ik vertrokken naar Santiago de Compostella. Ik zal vandaag zien waar ik ga slapen. Mijn kar is volgeladen en ik vertrek nu richting Bastogne. Mijn doel is om ongeveer 100 kilometer per dag te fietsen. Ik ben zelfs nog eerder vertrokken als gepland, dus heb ik nog langer de tijd om over deze reis te doen en om alle mooie bezienswaardigheden langs deze prachtige route te zien.

Zoals jullie weten probeer ik regelmatig te posten op deze pagina. Je kan een reactie achterlaten door de klikken op opmerkingen. Hier kan je gewoon reageren zonder dat je een account nodig hebt. Jullie zullen spoedig van mij horen; er zullen leuke foto's en verslagen verschijnen. Blijf dus zeker regelmatig kijken op deze pagina. Tot snel!

Groet Peter

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè Peter, veel fietsplezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peter .
    Geweldige belevenis .
    Geniet van elke dag onderweg .
    Veel kippevel momenten gewenst .
    Niet het doel is zaligmakend maar de reis er naar toe !

    Groet Gre en Tammo

    BeantwoordenVerwijderen